14 april 2008

Huh, vaknade nyss och är jättetrött! :( Ska upp till univ idag och köpa lite böcker, hämta ut en tenta samt passa på att ta mig en god latte, haha! :D

Seminarie imorgon, och då ska man ha läst en bok. De är inte lika fräcka som lägger först ett seminarie i fredags när vi skulle ha läst ut en bok, samt ett seminarie nu imorgon när vi ska ha läst ut en bok till, dvs man får läsa över helgen. :( Men jag köper som sagt boken idag och speedläser den, haha! :D

Oh, nu ska jag äta lite frukost och sen ge mig av.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa.. Vad pluggar du till då? :)

2008-04-14 @ 09:32:14
URL: http://dareling.blogg.se
Postat av: LLi:)

välkommen i klubben, Trött på måndagar...nävars,
min butikschef ringde och sa att jag skulle jobba idag, fast de redan var 3 stycken näre på jobbet...anledningen något fel på schemat, vill verkligen inte jobba idag. Nu har jag en kund i kassan som pratar i mobilen, har vräk på sig parfym...gnäll wääää
kramar

2008-04-14 @ 14:09:57
URL: http://fairypeppis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0