17 april 2008

Nu krånglar bloggen igen! Ni får ursäkta att jag inte uppdaterat så himla mycket de senaste dagarna, men det är ju inte så himla kul när allt inte funkar som det ska. :( Dessutom var jag inne i city HELA dagen igår. Jag mötte upp Stina vid kl 12, så gick vi runt och shoppade (hon shoppade dock mest grejer). ;) Jag hittade en helt gudomlig skinnjacka på JC för 1700:-, men köpte den inte... Känner man att man har råd med det? Jag skulle ha råd med det, men isf skulle jag inte kunna köpa nåt annat på typ en hel månad... Är det värt det? Jag behöver stöd! Jag vill verkligen ha den där jackan... Det är väl en investering som håller ett par år lr? :S

Sen hittade jag ett par jättefina klackskor på Din Sko. Fucking piece of shit, de var i storlek 36, men glappade nåt enormt! Storlek 35 finns ju givetvis inte i damstorlek... :(

Klacksko Din Sko


Ursäkta den skakiga bilden. Jag är rätt skakig av mig och det hjälper inte att jag har antiskak inställt på kameran, haha! :D Är de inte helt underbara?! I love! ...men inget köp... :(


Efter ett tag så slöt även Anna upp och vi gick och fikade. Sen blev klockan lite drygt 6, så då åkte Anna hem och jag och Stina vimsade runt ett tag till innan vi gick till Adidas Store 19.30. Det var Cosmopolitan som höll i eventet. Mycket trevligt. Vi fick smothie och såna här Wasa Knäckemackor, och när vi gick därifrån fick vi en goodiebag.


Goodiebag

Mycket fina saker i goodiebagen. Nya Cosmo med en Moschinoparfymprov, scarf, liten väska, tuggummi, ansiktscréme från Cliniderm, liten badge som det står "I <3 Cosmo" på, samt ett parfymprov Cool Water från Davidoff. Skönt, då slipper jag köpa en ny parfym. :P


Kommentarer
Postat av: Lea

Hej Du!
(Kungen, drottningen och kronprinsessan och några från luxemburg var nyss här, men jag såg inte en skymt av dem, värsta polispådraget...stackars alla skattebetalare..larvigt...)
Skinnjacka...svårt...jag kankse inte är rätt person att kommentera på det..men visst det är något som alltid håller...vad var det för färg?
ha de gott, kramar

2008-04-17 @ 11:21:30
URL: http://fairypeppis.blogg.se
Postat av: Jessica

skorna var jätte söta!

2008-04-17 @ 11:54:53
URL: http://jels.blogg.se
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-17 @ 15:35:56
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: Rebecka

va kul med cosmo-kvällen :)

var med i min tävling :)

2008-04-17 @ 16:32:04
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se
Postat av: Elin

Härligt med goodiebag! Har också nya Cosmo, ska mysa med den i helgen :D

Och alltid kul att unna sig lite extra ibland, även om de svider att betala över 200 för en foundation när man kan få de för mindre än halva priset, så blir de en speciell känsla när man använder produkten. Därför är det värt det, tycker jag :)

2008-04-17 @ 18:51:21
URL: http://dareling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0