18 april 2008

Wow, riktigt fint väder ute idag. Man blir nästan sugen på att ta en tripp in till stan eller nåt. Synd bara att jag är så lat, inte orkar klä på mig och ta mig ner till t-banestationen. :P Finns flera saker jag skulle behöva göra/köpa, men jag bara orkar inte! Har ingen motivation till att ta mig upp ur min lilla dvala.

Gah! Har verkligen ingenting att göra i helgen alls. Inga kompisar som jag kan trakassera eller nåt. Alla är upptagna på sina håll, givetvis. Det är bara jag som är trist och inte har nåt att göra. Jag kanske borde tagit en sväng ner till Viken denna helg eller nåt. Bara för att ha nåt att göra. Ibland kommer verkligen allt på en gång, men ibland händer det fasen inte ett skit! Kan man inte ha en lite mer jämnare fördelning på allt? :P Btw, jag såg ett anslag nere i trapphuset om en sykväll som hyresgästföreningen anordnar. Kanske vore ett sätt för mig att träffa tanter och skvallra över en fika! Eller kanske gå med i kyrkans damklubb. Det skulle va helsoft! :D

Äh... Kanske sticker iväg en sväng trots allt... Får se!

340699-32


Kanske jag tar en tripp med en linje jag aldrig åkt förut! Hey, nu vet jag! Gå in och ge exempel på vilken station ni helst av allt vill att jag ska åka till, så lovar jag att åka till den som jag tycker verkar mest lockande och sen lägger jag upp ett inlägg om hur det var och hur det såg ut - med bilder och annat goodies förstås. Kan vi göra så? :P

Kommentarer
Postat av: Rebecka

det är ungefär så jag tänker med när det gäller klackar :) Jag trivs jättebra idet med!

Ikväll blir det inget speciellt, mysa hemma bara. Vila. Blev sjuk i förrgår kväll och är det fortfarane :(
Själv? :)

2008-04-18 @ 15:00:15
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0