24 april 2008 - El vögelincident!

(Det här kommer att roa Lea speciellt mycket tror jag) ;)

När jag var på väg till centrum för att köpa glass igårkväll så sket en stor kråka mig mitt i huvudet! Hela bakhuvudet samt HELA axeln var fullt av äckligt kiss och bajs-kladd! Med nytvättat hår och allt! Jädra tur att ingen såg mig asså. Full med skam fick jag vända hemåt och tvätta både den nyinköpta jackan och mitt redan nytvättade hår! Jag gav dock igen på fågelfan, tog upp en näve grus och vräkte på den. Vingligt flög den iväg - förskräckt. Ingen jävlas med mig ostraffat, djur som människa! :P (Den blev inte skadad, så don't even think about it...)

Efter att ha tvättat jacka, hår, samt blåst håret så gjorde jag ett nytt försök. Denna gång slapp jag få poop i håret. Vilken tur har man liksom när enda fågeln inom en radie på 100 m bajsar på en? :S

Poop!

Ser ni den där mörka fläcken jag ringat in? Bara det är urinet... Hur mycket får plats i en fågel egentligen?? :S

Well, jag tog kort på mina nya skor också. Det kanske är trevligare att vila ögonen på...

Svarta skor

Oh, i love my babies! :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaha, vad skoj :) Ja de är faktiskt kanon, lagom stora och allt! :) Perfekt med en liten tekula också ju.

2008-04-24 @ 08:44:57
URL: http://dareling.blogg.se
Postat av: Lea

hahaha....oj vad roligt. påminner lite om spanien..hihi...oj vad jag skrattade.
gick fläckarna bort på jackan?
snygga skor.
ha de gott, kramar

2008-04-24 @ 08:58:54
URL: http://fairypeppis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0