3 april 2008

Idag har jag huvudvärk, så jag kommer inte att rapportera så mycket.

Gick till skolan, hade seminarium. Det var ansträngande att lära känna en ny grupp, därav huvudvärken. Så pratade jag en hel del på seminariet, men kände mig mest dum för att jag trampade i klaveret hela tiden. Bl.a så uttalade jag mig om ett segregerat område, och då sa seminarieledaren nåt i stil med: Och HUR vet du att det är segregerat? "Öh... att det inte är integrerat?" :P - Ahhh, att det alltid ska vara så svårt att vara politiskt korrekt!! (Skillnaden mellan att vara politiskt korrekt och bara allmänt bajsnödig är tunn, tycker jag)...



...Som den här bilden t.ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0