6 april 2008

...Problemet löst, mitt i natten! Jag vet inte hur det kom sig men hux flux så bara försvann problemet. Jaja. nu är det iaf löst. Men det var ju allt lite konstigt... Vad vet jag, jag är för gammal för att förstå mig på datorer. :P

Just nu sitter jag uppe och väntar på min bf. Är faktiskt inte ett dugg trött. Föregående natt somnade jag dessutom inte förrän runt kl 4 på morgonen. Jobbigt det här med att vända på dygnet dock...

Kanske, kanske springtur imorgon. Får se om jag är pigg nog.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

gud va fint sminkad du är på din profilbild :)
ska du ha springtur imorgon? härligt :)
själv ska jag ha dansdag :)ska även sjunga mycket imorgon :)

2008-04-06 @ 23:41:14
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0