7 april 2008

Oj, så var man rätt nyvaken då... Pojkvän som kom hem så pass sent att han kom hem vid kl 7 på morgonen igår. Sen sov han till kl 3 på e.m. då jag väckte honom. Ändrar vanorna totalt, så jag antar att han kom lite för sent till jobbet idag. Förvisso kanske bara några minutrar, men ändå inte bra... Jag själv vaknade inte ens när min mobil vibrerade, så jag försov mig så kraftigt att jag i stort sett vaknade när min föreläsning började. Och jag som sett fram emot att få höra om post-kolonismen och allt det där. *butter*

Nåväl, idag ska jag iaf gå på stan med min gode vän och tillika f.d. granne Malin. Trist väder ute, men det kan man nog ordna med ett paraply. Synd att mina Adidas Superstar har fått för sig att läcka in bara. Inte alls speciellt gamla, men säkert ett måndagsexemplar eller nåt efs det inte är det enda felet med dem.

Idag har jag ingen outfit (liksom igår). Jag klär mig oftast bara i jeans och sneakers när jag ska gå mycket eller bara vara allmänt praktisk. Eller... jo, jag har en bild. Ni som inte vill se får helt enkelt blunda. :P

Outfit080406
Linne: H&M
Jeans: Valdixi/ Valdemarsvik (Vero Moda)
Strumpor H&M

That's me - icke uppsnofsad! :D

Frukost nu, bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0