Det är nåt skumt med min blogg...

Vår vid Mälaren

Alltså, jag vet inte om jag har råkat kommit emot nån inställning här, men det fungerar verkligen urkasst att skriva. Varje gång jag försöker att radera något eller bara flytta muspekaren så försvinner den. Det verkar som att jag kommit emot nåt som inte var meningen, men det finns ju liksom ingenstans som man kan klicka bort det!

Jaja... Så här ser det iaf ut i närheten där vi bor. Ganska skönt med nära till vattnet. Promenaden tog ca 1 timme och vi handlade på tillbakavägen.

Jaja, jag är inte på så himla gott humör ikväll. ...Så nu ska jag gå och ta mig en kaffe, för det blir väl sent ikväll också...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

konstigt med bloggen, jag har inte haft några problem alls under dagen. härligt med långpromenad :) det var fint väder idag. har sett på Körslaget precis :)

2008-04-05 @ 22:51:14
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0