Hissa min blommiga klänning!

Den här köpte jag på Gina Tricot igår:

Blommig Gina Tricot 2

Var bara tvungen att ha den. Den klär mig perfekt. :P Sen såg jag på Vakna Med The Voice på kanal 5 tidigt imorse att Elin Kling stod och dissade blommiga kläder, för att det var "så inne att det är ute". Ursäkta mig, hörde jag just en mus som pep?? Jag säger som jag brukar göra: bajsnödigt. Jag har alltid gillat blommigt, men det är först nu som det kommit ut i affärerna på riktigt, så man inte behöver gå in på affärer för äldre damer. Dessutom påminner detta mode med blommigt och skinnjacka/kavaj med uppkavlade ärmar väldigt mycket om modet i början av 90-talet. Grunge-romantik eller vad man vill kalla det (kom på ett nytt ord, wei!). :P Sen sa Kling att man bör klä ner det blommiga med något så att det blir lättburet. Klä ner? Typiskt svennestuk! Klä upp er allesammans istället, vettja! Vi kör stenhårt på San Tropez och Franska Rivieranstilen för att få lite värme till det här karga landet! Go for it grrrls (and boys, om ni så vill). :D


 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jätte jätte snygg :)

2008-04-29 @ 20:39:53
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se
Postat av: Natta

Vilken gullig sommarklänning!:D
synd att man inte passar i blommor:(

2008-05-02 @ 20:52:13
URL: http://teenager.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0