I'm back!

Hej och hå. Det blev en tripp till stan som jag sa. Inte för att det var så himla mycket roligare än att sitta hemma och dega, men jag hittade iaf en vårjacka! Som jag letat febrilt alltså! Nu slipper jag tänka på den där dyra skinnjackan. Och vad 17 - skinnjackor sitter ju på var och varannan människa nuförtiden. :S Tur att jag inte hetsshoppade den där i onsdags!

image33

Så här ser den alltså ut. Storlek 36 och svart så det är inget märkvärdigt med den egentligen. Så svart att den äter upp allt ljus som faller på den (iaf verkar det så genom en kameralins), lite som ett svart hål eller en neutronstjärna. ;) Lite dragkedjor här och var (som väl är poppis nu?). Kostade ynka 300:- på Vero Moda. Bara den inte sätter igång och färgar av sig på mina kläder eller nåt, för det vore ju trist. :P

Kommentarer
Postat av: Rebecka

snygg jacka :)

tack :)
ja hehe, men det är samma för mig, datorn eller tvn när jag är hemma själv :)

2008-04-18 @ 15:30:34
URL: http://reeckamarianneandersson.blogg.se
Postat av: Rebecka

okej jag har också såna problem, jag behöver ofta 39 och en halv.

2008-04-18 @ 19:05:51
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0