Tidig morgon

Imorse gick jag upp 06.10. N försov sig så jag fick väcka honom. Så passade jag på att smita ner för att se om tvättstugan var ledig och det var den ju, så jag började tvätta klockan 7. Det är nog det tidigaste jag nånsin börjat tvätta, haha.

Apropå tvätta, så måste jag nog boka en ny tvättid eller nåt. Fågelbajset gick inte bort på jackan alls! :( ... Eller så tvättar jag den ännu en gång i handfatet, så får vi se hur det blir... Vill ha jackan på mig imorgon när jag ska in till stan, samt i helgen.

Megasugen på att åka till Vby och titta på nån ny kjol, men jag vet inte. Får se hur det blir...


Kommentarer
Postat av: Sabrina Nilsson

svar: hehe han kanske är som min mamma då? Synd om henne tycker jag haha, hennes skor står intryckta i ett hörn, inte ett enda av hennes par får plats på skohyllan eller i garderoben.. Men vad ska man göra? Förut slutade hon ge mig pengar till skor, men nu när jag tjänar egna pengar så kan hon inte säga ett smack :D

2008-04-24 @ 15:55:51
URL: http://saabrina.blogg.se
Postat av: Rebecka

gud va hemskt med fågelbajset.

stackars dig :(

2008-04-24 @ 16:17:07
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0