Avregistrerad?

Okej, då är det väl dags för ett inlägg igen då. Jag har ju varit lite krasslig den senaste veckan, så det har inte blivit så mycket skrivande. Dessutom börjar min skola imorgon, så hur uppdaterandet kommer att gå vet jag faktiskt inte. Jag får helt enkelt vänta och se.

Apropå skolan. Jag håller ju på och läser en distanskurs i geologi (om dinosaurier) 7.5 hp nu här under sommaren. Jag skickar in svaren på olika lektioner och läraren bedömer och ger mig klartecken att börja på nästa. För 2 veckor sen så skickade jag in de senaste svaren och jag har inte fått något svar av läraren sedan dess. Så de senaste dagarna har jag varit lite orolig över det, men ändå avvaktat för att jag inte vill vara tjatig. Så gick jag in på min sida på universitetet och kollade registreringar och sånt, och då är min registrering på den kursen bara borta! Hur mysko är inte det på en skala? Så nu har jag mejlat läraren och frågat vad som pågår. Det bör tilläggas att den här kursen dessutom är en sådan kurs som man gör i sin egen takt. Och jag har varit registrerad på den i knappt två månader! Får lärare verkligen avregistrera en utan vidare eller? Jag ska invänta hans svar och se vad han säger... Men konstigt är det iaf.


Stockholms Universitet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0