Mina favoriter

Jag blev utmanad av Rebecka att svara på lite frågor om några av mina favoritsaker. De som vill får gärna kopiera svaren och länka i kommentarerna nedanför så jag kan gå in och läsa vad ni skrivit.


Favorit:

1. Klädbutiker: Gina Tricot, H&M (Ja, ytterst ordinärt...)
2. Inredningsbutiker: Ikea, Hemtex, Lagerhaus, Mio, Åhléns
3. Godis: Maltesers! Smarties partysize (som tyvärr slutat tillverkas)
4. Städer: Stockholm, Västervik, Cuenca, London
5. Drycker: Vatten, Kaffe med mjölk, Thé, Riesling vitt vin
6. Musik: Depeche Mode, Yello, The Cure, Blandad synthpop/industrisynth, Blandat 80-tal, Koreansk topplistepop
7. Tv-serier: ...Jag kan inte komma på en enda serie som är en favorit...
8. Filmer: Just nu är The  Dark Knight den enda fullkomliga!
9. Träning: Löpning
10. Bakverk: Mina hembakade chokladmuffins med varierande fyllning är en favorit just nu. Annars: princesstårta!! :D
11. Kaffe: Néscafe med mjölk i = mitt livselexir


Sådär ja, häll i era svar i ett kuvert, eller gästboksinlägget här nedan, och skicka till mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia - tonåring och skådespelerska

är The Dark Knight värd att se?

2008-08-21 @ 09:35:20
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Fredda

Vadå trist, e väl bara o göra det ändå :-p

2008-08-21 @ 13:01:29
Postat av: Fredda

Gött, jag får väl göra klart min imorgon. Hadä

2008-08-21 @ 13:28:15
Postat av: emelie

Hejsan! det är just nu tävling i min blogg om ett supersnygg halsband, sponsrat från www.finasmycken.nu. Om du blir vinnaren kommer halsbandet skickas direkt till dig från butiken.

all info finna på min blogg!



tack på förhand! kram emelie

2008-08-22 @ 12:46:20
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Niklas

1. Klädbutiker: Carlings, JC

2. Inredningsbutiker: Ikea

3. Snacks: Jurassic Park-chips (som dock inte tillverkas längre sedan många år tillbaka)

4. Städer: Stockholm, Sollefteå, Valdemarsvik, Bangkok

5. Drycker: Saft

6. Musik: Depeche Mode & Metallica

7. Tv-serier: Twin Peaks och The Office (originalet)

8. Filmer: Blade Runner och Alien-filmerna

9. Träning: Fotboll, badminton och löpning

10. Bakverk: Lindas chokladmuffins

11. Kaffe: Nej

2008-08-23 @ 18:33:40
URL: http://outerheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0