Wrap it up!

Nu har jag kommit fram till den sista frågan på min geo-kurs om dinosaurier. En svår fråga att klura ut då man i stort sett ska sammanfatta det man läst genom att besvara en fråga. Suck! Vad tycker vi om detta? Nu måste jag ju tänka själv, vilket inte är min starka sida. ;) Nåväl, det är ju en flum-kurs så jag antar att jag kan svara flummigt också. Får försöka och hoppas att det går vägen.

Annars väntar väl inte så mycket idag, förutom den här jobbiga frågan (som säkert kommer ta hela dagen). Jag tänkte mig väl mest att jag skulle ta en promenad strax. Kan vara behövligt då jag inte rört på mig så värst mycket senaste veckan. Har ju varit krasslig, men det börjar gå över nu.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, du är snäll du! :)... Skönt med en promenad där! Jag borde också ta en ikväll...



Ha det finast! ^^

2008-08-28 @ 14:50:52
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Anonym

Postat av: Linda

Men guuud, vilka människor det finns! :S Bra att du står på dig!



säger precis detsamma till dig som till den andra som skrev; döm inte mig bara för att han tog min rad ur HELA grejen, kan skicka kopian utav hans snack om du vill,så öppna inte munnen utan faktan.

2008-08-29 @ 14:16:00
Postat av: Mikaela

förra mejlet*

2008-08-29 @ 14:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0