20080211

Okej, så var det måndag och dags för en veckas skola igen då. Den här veckan kommer att bli lite extra tuff efs vi i vår grupp ska läsa, diskutera och skriva ett varsitt paper på 2 sidor - utöver vanliga föreläsningar, menar jag. Skönt är det ju iaf att vi inte börjar så himla tidigt jämt. Att sova lite längre tackar man ju inte nej till.

Idag hade jag tänkt att jag först skulle droppa in på H&M och köpa en ny BH. Har lite pengar kvar på mitt presentkort jag fick av my dear bf i julas. Har sett flera på rean som jag tror kanske skulle vara bra. Annars är jag väl inte i behov av nåt i klädväg direkt just nu.

Sen ska jag upp till skolan, betala kåravgiften (sista dagen!) och gå till Sylvia och visa upp att jag har betalt. Skicka in ansökan till CSN + kopiera upp ett kapitel ur en bok. På det blir det nog en macka och kanske en hasselnöts-latte innan det bär av till lektionen. Mitt hår är jättefluffigt idag och jag hade tänkt mig att jag skulle ha nåt fint på mig. Försöker klä mig fint till skolan (såvida det inte är utflykt till Skansen!) efs jag känner mig bättre då. Lite seriöst sådär. En av tjejerna skojade och sa att hon precis hade klippt lugg för att det kändes lite mer kulturellt då, haha! Hon passar dock väldigt bra i lugg.

Kolla förresten in min barndomskamrat Daniel Mitsogiannis blogg. Han ska vara med i Melodifestivalen deltävling 4. Ring in och rösta på honom, annars får ni fan spö! :P

http://blogg.aftonbladet.se/21053

Give this hard working guy a chance! :)

Just det, när klockan ringde imorse var jag heeelt borta alltså. När jag sträckte mig fram och skulle stänga av så minns jag att jag var väldigt yr - såpass yr att jag hasplade ur mig "Det är ingen fara, det är bara nåt annat alarm som ringer, som vi inte behöver bry oss om. Ett slags för-alarm alltså" till min kille. "Jaha", svarade han lika yrvaket. Haha, lika vimsiga! <3

Nu ska jag göra mig iordning för skolan. Hinner inte med att skriva om The Cure-konserten, utan det får bli later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0