20080212

Idag har inte mycket spännande hänt kan jag säga. Läst lite kurslitteratur och försökt vara allmänt duktig. Jag t.o.m. städade lite för att det såg hemskt ut. Just nu har jag klåda på handen som inte släpper. Ja, man fattar ju hur intressant min dag är.

Fullt upp imorgon och på torsdag. Imorgon ska jag först träffa min grupp vid kl 10 och diskutera en text vi läst. Sen föreläsning kl 12-14. Kanske ramlar in på koreanskainstitutionen en sväng efter det. Sen måste jag handla en ansiktscréme. Vidare hem och skriva ett paper på två sidor medan jag har megamycket tvätt att ta hand om 19-22. Torsdagen blir inte mycket bättre den. Seminarie och annat diverse att ta hand om, samt att jag har en hemtenta att smälta.

Fredagen är iaf ledig... eller ledig och ledig, jag har ingen föreläsning. Dock finns det väl en hel del att göra. Så åker ju min bf på kryssning på torsdag och kommer hem på fredag.

Nu ska jag locka håret och göra min vanliga kvällsrutin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0