20080326

Nu har jag tagit en paus från läsandet igen. Måste smälta det jag nyss läst...

Har så smått påbörjat en lista över vad jag ska köpa inne i stan i helgen. Helst av allt skulle jag vilja gå till American Apparell och köpa en body eller ett fodral, men jag har ju N med mig och han är inget fan på att gå i tjejäffärer och kolla på kläder. :P Men på H&M måste han ändå hänga med! Och kanske på Gina Tricot... Whatta heck! För jämlikhetens skull ska jag ju bjuda honom på resturang, så lite får han ju hänga med på! (om han vill ha mat dvs) :P

Har nån varit på Bamboo Palace på Kungsgatan? Haha, man går alltid till samma ställe när man är inne i stan! Men deras buffé och deras glassbar är ju bara för najs... Förra ggn vi var där så hade de massa olika sorters sorbeer. Hur gott som helst. Jag kanske går direkt till glassbaren den här ggn, haha! :D

Till Dennis: Jag tyckte det var väldigt fint, det du skrev i din blogg om dina läsare. Det borde finnas fler som du på nätet. Och din blogg är verkligen jättekul att läsa ska du veta! :)

Inatt drömde jag om Viken igen. Jag har inte varit och hälsat på mina föräldrar eller syskon sen i julas! Jag saknar dem rätt mycket ibland och det är väl snart dags att åka neråt kusten igen.

image10
(Julen 2005 hos Mamma & Pappa i Valdemarsvik. Mycket snö kom det!)

Kommentarer
Postat av: Lea

Hej Darling

jag vill också handla på Amrican Apperal..jag tyckte om deras kläder, kjolen var ett bra inköp. Vi får väl ta en repa nästa gång jag kommer upp...säg bara till när du vill ha besök så kommer jag...
ha de fint, kramar

2008-03-26 @ 13:43:02
Postat av: Rebecka

Tack ja jag märkte att top model inte var idag :/
Hoppas du haft en trevlig kväll och lycka till med tentan.

2008-03-27 @ 00:01:30
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0