Sötast!

Har precis tagit en paus från läsandet. Det är dock väldigt intressant! Inte så himla ofta man tycker nåt är intressant direkt. Men så har jag ju mest varit för att läsa om lite historiska saker och sånt. Jag kommer ihåg när jag läste koreanska på universitetet under 3 år. Jag fick G i alla språkämnen, men VG i saker som realia och historia. :D

Jag bara måste infoga en bild på min underbara brorsdotter Linnéa som fyller 2 år i maj. Mina brorsbarn är nog bland det sötaste som finns! (Ledsen för att bilden är lite kornig... det är en inscannad bild) Linnéa vann dessutom en tävling i Expressen för ca ett år sedan, där hon korades till Östergötlands sötaste bäbis. Hon vann en superfin digitalkamera (som förstås hennes pappa la beslag på). :)

Linneasöt
(Copyright: moi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0