wei!

ÅH! Man tror inte att det är sant alltså... Nu börjar plitorna i ansiktet att dyka upp igen lagom till påskhelgen då man ska träffa folk. Jag som lyckats hålla mig fin så pass länge. :S VIlken tur att jag iaf inte ser ut som jag gjorde i höstas, med stora acnebölder över hela ansiktet. Inte nog med att man ser ut som att en rabiesräv har tuggat på en, det gör ont också! Nu är det inte så farligt, men ändå. Jag är en av de personer som i stort sett måste ha på mig foundation för att jag är så pass rödflammig i hyn.

Nån som har nåt bra råd? Fasen, jag hade inte så mycket plitor i ansiktet när jag var i tonåren, utan det är först på senare år som jag fått det.

Längtar tillbaka till i höstas, när den där killen på hårsalongen klippte mig så fint! Så här ser jag inte ut nu, kan jag lova! :D

Kort hår

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, oj.. Det lät faktiskt väldigt roligt, förutom det att du stukade foten... Det är skrattretande när andra ramlar så länge man inte själv ramlar... :P

Allt bra med dig annars?

Ha det bäst! :)

http://www.dennism.se

2008-03-20 @ 14:54:11
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0