2 maj 2008

Ojoj, vad jag sov sött inatt. Men nu svider ögonen! Jaja, jag ska ingenstans idag, så...

Anna: De där skorna är superbra och jättesnygga. Kostade 279:- tror jag, men det fick det vara värt. Dock färgar de av sig på ljusa strumpor. :S Får se till att bara ha svarta strumpor eller strumpbyxor till dem. Btw, vi måste till American Apparel snart! :P

Idag hade jag tänkt läsa lite kurslitteratur på nätet. Drar mig in i det sista, för jag gillar inte att sitta vid datorn och läsa. Kanske printar ut några blad eller nåt, så jag slipper sitta hela tiden. Sen ska jag väl köpa några böcker imorgon när jag hämtar Andreas inne i stan, och så tänkte jag beställa ett par från Adlibris. Blir så dyrt... Grrr!

Yay! Imorrn kommer Andreas hit! Ska bli väldigt kul. Får se vad vi hittar på. Ska väl iaf utmana honom och N i ett parti Geni. *gnuggar sig i huvudet*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0