4 maj 2008

Gah! Nu har jag varit ute och sprungit intervall. 15/2/10/2 såg det ut idag. (Ni som inte fattar - fråga inte vad det betyder för jag orkar inte förklara...) Var ganska mycket människor ute vid båda badplatserna. Flera som låg och solade i bara bikini trots solen gått i moln för länge sen (lite väl extremt va...). Självklart folk-i-vägen på motionsspåret. Vimlade av hundar (dock inte lösa den här ggn), men värst var nog kärringen med gångstavarna som tog upp hela spåret. :S Helt plötsligt kom en kille i typ 15-årsåldern och joggade om mig. Han var inte alltför snabb, så jag hakade på honom. Flera ggr kollade han bakåt för att se om jag fortfarande var kvar. Så flinade han. Tror han tyckte det var rätt kul också. :D

Andreas var här igår och hälsade på och det var jättekul. Åt varma mackor, drack gott vin och spelade ett parti Geni. Niklas var också med. Och Andreas tog hem spelet för första ggn! Bara för att jag sagt att han var kass, haha! :P

Sen när vi skulle följa Andreas till t-banan vid 12-tiden så kravlade det fram en zombie ur buskarna precis nedanför husen här. Jag trodde jag skulle dö... av garv! Värsta fyllot som legat och sovit i en buske och vaknade när vi kom. Som hämtat ur Silent Hill lr nåt. Gah! :D


Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha, de me fyllona va kul :P

visst har det varit en härlig vårdag idag? :D

extremt med de bikinisolande tycker jag med...

2008-05-04 @ 18:21:56
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se
Postat av: Rebecka

Hoppas du får en bra måndag :)

2008-05-05 @ 09:03:15
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0