5 maj 2008

Så var även jag förkyld, ja. Trodde väl att jag skulle klara mig undan detta, men det är svårt när i stort sett alla man känner är småkrassliga. Det är väl inte så himla farligt, men jag har inte sovit så himla mycket inatt. Låg mest och svalde för att halsen gjorde ont. Värst av allt är ju att jag är yr i bollen och fick börja dagen med att ligga still på soffan en timme.

Igår var jag ju  dock rätt aktiv medan jag fortfarande var frisk. Sprang lite över 4 km, sen promenerade jag och N till svärföräldrarna (ca 4 km), samt att jag och svärmor gick en sväng på kvällen (ca 3-4 km). Inte konstigt man hade lite ont i benen och fötterna sen. Allt på en gång.

Idag ska jag väl läsa lite i min kurslitteratur. Skulle eg haft lektion kl 10-12, men känner mig alldeles för yr i bollen för att ens ta mig utanför dörren. :S

Utemöbler till balkongen är också fixade nu. Mycket bra. Nu ska jag bara ha lite blommor och sånt där ute. Kanske fixar framåt helgen lr nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0