Jag + några kilon

Det finns folk som inte riktigt har en aning om eller kan greppa att jag på sisådär 7 år har gått ner en hel del i vikt. Härmed vill jag ha slut på spekulationerna och presenterar "den strandade valen" vs. "dagens jag". Det bjussar jag på, gott folk! :D

Den strandade valen
7½ år sen peakade min vikt på grund av olika orsaker


Outfit-080404
Så här ser jag ut nu, som ett resultat av god livsstil och några löparrundor ute i spåret. Men glöm inte att en glass var dag gör kroppen (och sinnet) glad! :P

Kommentarer
Postat av: Henke

jag räknar me att ha över 200 unika per dag men har uppnått 850 som bäst sen så vissas min sida ungefär 1000 - 2000 gånger per dag

2008-05-15 @ 16:37:34
URL: http://livetsomhenke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0