Lite mulet, lite soligt

Idag vaknade jag redan kvart över 4 imorse. Hemskt! Sen låg jag helt vaken till N gick upp för att gå till jobbet och då gick jag också upp och la mig i soffan. Kl 6 gav jag upp och insåg att dagen skulle bli väldigt lång om jag låg där och glodde, så då gick jag och la mig i sängen igen och somnade om rejält och vaknade halv 10 ist. Megaskönt! Och nu känner jag mig bra mycket piggare med förkylningen och allt. Men jag måste ta en tripp till närmsta apotek snart för jag dör om jag inte får tag i en nässpray! :S

Igår slog jag dessutom rekord i besökare på bloggen, så tack alla som tagit sig tid och titta på min sida! Inte för att rekordet var så himla stort (har inte så himla många besökare), men det var mycket för mig. :)


Gimme gimme!

Kommentarer
Postat av: Lea

otrivin ger mig sår i näsan, tycker bättre om renässans saltlösning, mycket skonsammar för slemhinnorna.
idag är jag pigg som en lärka, konstigt, låg och svettades som bara den inatt..så det försvann väl då...
hur många besökare hade du om jag får vara nyfiken och fråga?
kramar

2008-05-06 @ 14:33:06
URL: http://fairypeppis.blogg.se
Postat av: kristin

svar: ja visst är halsbanden fina(:
åh, tack så jättemycket :D din blogg är också fin (;

2008-05-06 @ 18:19:27
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0