Segt!

Den här dagen har känts extra seg av någon anledning. Har verkligen ingenting kul att göra. Ska läsa lite ur en bok senare. Visserligen en kursbok, men den var iaf den mest intressanta hittills! Tre nästan likadana böcker har vi bl.a. läst. Alla tre har handlat om hur tjejer som kommer från en annan etnisk bakgrund förhåller sig tills svenskhet. Alla tre är avhandlingar, och en av dem var så tråkigt skriven att jag blev förbannad! :P

Morgonen startade med What Not To Wear på BBC Prime. 2 avsnitt på raken. Ett av avsnitten hade jag redan sett. Verkar som att de kör gamla. Sen dess har jag varvat min tid med att gå till Hby Gård, kollat på videor på youtube, samt ätit lite mat. Nu känner jag mest att det kryper i hela kroppen för att jag har druckit för mycket thé! :D

Well, ends here.

Kommentarer
Postat av: kristin

jobbigt att läsa 3 stycken nästan lika dana böcker ;p

2008-05-16 @ 16:35:16
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0