Tillfälligt avbrott!

Japp, det blev ett ofrivilligt bloggavbrott pga bloggflytt som drog ut lite på tiden, men nu är jag tillbaka igen. Dock lite smått omotiverad till att blogga, då det känns som det inte händer ett skvatt som jag kan skriva om.

Imorgon ska jag iaf först till skolan och sen ska jag möta Mona och hennes vänner på stan. Ska bli himla kul att träffa henne för första ggn på ca 4-5 år och catcha upp lite. Senast jag såg henne var hon bara 14 år och mycket busig, eller hur Marina? Haha! :D

Kommentarer
Postat av: Marina

Är det verkligen så länge sedan ni senast sågs? Hon har förändrats mycket. Se till att hon gör ett bra resultat...

2008-05-22 @ 08:23:37
URL: http://lanqangirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0