A catch-up & lite modenytt

Gah! Hemskt dålig på att uppdatera på senaste! Ärligt talat har jag inte känt att jag har haft något alls att skriva om, så jag har beslutat mig för "radio silence" ett tag ist. But now, I'm back on track!

Iaf, igår träffade jag Mona för första ggn på säkert fyra-fem år, vilket betyder att hon var 14-15 senast vi sågs. Marina sa att hon förändrats ganska mycket under den tiden, men det tyckte inte jag, haha! :D Samma gamla Ringeboa-skrot och korn! :P Vi hade ganska kul på stan, jag och hennes kompis(ar), även om jag stundtals tyckte lite synd om den manliga halvan av kompisskaran, efs han var tvungen att hänga efter oss girls in i alla vråer och hörn av klädbutiker och dylikt! Fast så hittade ju han också nåt att köpa till sin mamma i mors dagspresent. Tror det var ett smycke eller något, om jag inte minns fel? Iaf, dagen var mycket lyckad, och det var mycket kul att få träffa Mona igen! Hoppas verkligen inte att det tar fyra år till nästa gång vi ses! :D

Ja, så hittade vi ett exemplar av den här klänningen som alla modebloggare bloggat om länge:


Storlek 36 var det, precis min storlek! Men den är ju så hiskeligt ful och mönster(miss)passningen (som jag antar är medveten) är så himla sämst. Den når knappt nedanför skinkorna, så nej, men nej tack! För unga bejbs kanske det funkar, men jag är dock way konservativ. Dock ångrar jag mig att jag inte köpte den och sålde den för ett fyrsiffrigt belopp till nån tokstolle där ute i landet! :P Btw, en minut efter att vi lämnat den på en galge vände jag mig om och så var den borta! Ett under hur den hade överlevt så länge överhuvudtaget, men vi såg dock inte vem det var som tog den, haha! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

vad trevligt att du är tillbaka (:



Ja det gr väldigt bra för min blogg nu, det är skoj.

ja det gör så ont i handen och så är jag sjuk på samma gång.



vad ska du hitta på i helgen då? :D

2008-05-23 @ 18:57:52
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/
Postat av: Louise

Den är så sööööööt!

2008-05-23 @ 20:58:27
URL: http://detsompassarmig.blogg.se/
Postat av: Dennis

Haha, det är ju skönt att någon har ätit något mer onyttigt. :P Kul att du gillade tischan! :)



Ha det bäst...

2008-05-24 @ 11:08:36
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0