En raid runt Kungsholmen

Idag hämtade jag ut mitt nya pass. Behöver jag ens säga att jag ser mer än läskigt ut? Jag har tidigare fått höra att jag har en rätt speciell intensivblå nyans på mina ögon, och det ligger väl i släkten antar jag. Anyway, mina ögon på det där svartvita fotot ser mer än skumma ut, nästan som ormögon, haha. Nu hoppas jag att de släpper in mig utan problem i England nästa vecka. ;)

Sen tog jag en sväng förbi In & Finn-affären som finns vid Fridhemsplan. Det är nog den största In & Finn-affären jag nånsin varit i, och herregud, fanns det grejer jag vill ha eller? Jag nöjde mig dock med en kaffekopp, ett läppstift för 15 kr (som dessutom är bra), samt prydnadslock till spiseln. Och som ett indirekt svar på det sistnämnda: Nej, jag är inte en pensionär bara för att jag har spislock, men jag är snart där! 38 år till så...

Kommentarer
Postat av: Dennis

Håller med dig. Det är ju bara de anonyma som vågar skriva sådant, haha. :) Jag fortsätter så klart att blogga, men jag måste lägga lite mindre tid på det bara... ^^



Hur är det med dig förresten? ^^

2008-11-06 @ 12:46:29
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0