Lilla Cornelius

Tänkte att jag skulle viga ett inlägg åt min kompis Carros lilla kisse Cornelius som fick somna in idag. Han var en liten hittekatt som kom till henne på Lucia för 6 år sen, om jag inte minns helt fel. Han var en söt och rolig katt med mycket personlighet. Det jag minns allra mest med Corne var de gånger Carro och jag var ute och gick med honom i sele. Lite småskoj var det när vi tog ut honom i snön när han var liten och han råvägrade att gå en cm och bara satt och huttrade. Jag hade gjort precis likadant! Jag har många fina minnen, men vill nu bara säga R.I.P. lilla lussekatt...

Jag lånar en bild på Corne, hoppas det är okej Carro?


Den fina lilla kissen! R.I.P. :'(

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är helt ok

2008-11-12 @ 18:12:35
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0