Gårdagens

Igår kom Pernilla upp en sväng och gjorde stan osäker. Vi började dagen på vårt stammishak: Pizza Hut. Sen blev det lite shopping för Pernillas del. Själv köpte jag bara en svinhårsborste till mitt nya hår...

Jag har hört att det har gått rykten ute på stan om att jag skulle gjort något drastiskt med håret, och nu kan jag bekräfta att så är fallet. Yes folks, Jag har skaffat hårförlängning.


På Pizza Hut


Sitt vackert, Lea! ;)


Lea fick "den där" blicken av mig


På kvällen gick vi på Eritreansk resturang och åt. Jag beställde in Sydafrikanskt vin och Lea... lade sig ner på bordet en stund. ;)


Ja, skål på er då!


Så här såg interiören ut


Så här såg maten ut

Maten var alltså lite speciell. Man fick något sladdrig bröd till (ung som en pannkaka) som man skulle doppa i de olika rörorna, vilket resulterade i en hel del roligheter som att man helt plötsligt tappade maten man höll i, åt som en gris, samt att man luktade mat om händerna efteråt. Brödet man fick in såg dessutom ut som bruna handdukar (eller gamla disktrasor, som Lea sa). Som upplagt för en hel del flams och skratt. Maten var dock hur god som helst och får helt klart 5/5 i betyg av mig.

Kommentarer
Postat av: Lea

så osäker blir väl inte stan hoppas jag...;)

sitta vackert var ibland det första jag lärde mig på valpkursen, ser du inte att jag gör vacker tass..hehe;)

håller på att packar...blä..inte roligt, är inget bra på att packa, men det är lite enklare att veta vad jag ska ha med mig denna gång.

Maten var jättegod, ett minne för livet...mycket skratt blev det också..alltid lika roligt att se dig..skön att umgås med liksom (o så blev jag fjorton igen...;)

Nu gäller det bara att komma hem med en väska du gillar...

ha de gott ( o ha det så kul i sollefteå), kramar

2008-11-21 @ 11:28:45
URL: http://fairypeppis.blogg.se/
Postat av: Stina

Kul med hårförlängning, vill också ha! Gjorde du det i Sthlm? Är det riktigt i satt eller är det clips? Kostnad?

2008-11-21 @ 18:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0