Back to da hood!

Imorgon ska jag och Niklas tillbaka till min gamla hemstad Flemingsberg (ca 1,5 mil söder om Stockholm) för att kolla på när hans kompis, tillika arbetskamrat, Count Olaf springer Tjurruset. För de som inte vet vad Tjurruset är för tillställning kan jag informera om att det är som Hässelbyloppet - man springer alltså en mil. Ja, och ungefär där så slutar väl likheterna också för den delen. Medan Hässelbyloppet är ett lopp på asfalterad, flack bana, så är tjurruset ett off-road-lopp som oftast slutar med att man går ner sig i ett kärr eller nåt. So I heard... Det här kan bli en messy tillställning, vilket jag faktiskt ser fram emot. Detta trots att jag ska tillbaka till Flempan för första gången sen jag flyttade därfirån för ca 1 år sen. Är det inte lite skumt att man nästan på dagen återvänder?


Här bodde jag under 3 års tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0