Besök hos Polisen

Yep, I'm back. Dock har jag tenta imorgon kl 9-13. Jag sitter ju givetvis inte hela tiden, utan lär väl bli klar runt kl 11, och sen bär det in till stan för att träffa Pernilla.

Idag var jag hos Citypolisen på Kungsholmen och fixade pass. Jag fick ta av mig glasögonen och diademet. Slutresultatet blev ett mug-shot ungefär, haha. Jag ser inte klok ut, men jag är väl ganska nöjd för att jag vet att alla andra ser ut som idioter på sina passfoton. ;) Frågan är: Varför ska man se så provocerande ut som möjligt på passfotona? Vore det inte lite småtrevligt med ett litet, litet leende ist för den sura minen man ska ha? Man ser verkligen hur skyldig ut som helst. Jag säger inte att man ska överdriva, men lite gladare kunde det väl ändå vara?

Anyway, hur skönt ska det inte bli att om snart 2 veckor lämna det här regniga landet för ett ännu regnigare? ;) Nåväl, huvudsaken är ju att man får komma bort från det här eländet. När man talar om trollen, nu kom grannarna över oss hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0