Gårdagen

Igår var jag som bekant på Parlamentet-inspelning med Malin. Det var en trevlig tillställning, även om jag hade något ont i käkarna efter att varit tvungen att fejkskratta under 1 ½ timme. Ja, så hysteriskt roligt var det inte, speciellt inte efter att ha blivit tillsagd att gapskratta även under de kassaste skämten. Måste dock medge att det var småroligt emellanåt. Tänk på att programmet är blott en halvtimme långt, där de klipper ihop det allra roligaste. Men vi fick se allt som hände, och sorgligt nog var tabbarna det som var roligast och det kommer de ju inte ens visa på TV! Iaf, det är nästan så att man hoppas att de släpper en DVD-special med tabbar! :D Vad ska jag säga mer om det... Nä, jag tänker inte förstöra hela glädjen för de riktiga fansen. I rest my case.


Malin var iaf glad när vi skulle gå in, trots att folk trängde sig, småslogs och betedde sig som att det var Iron Maiden eller nåt som skulle spela. *?*


På tillbakavägen hittade jag en fin gata som jag vill flytta till när jag blir stor


Att den dessutom hette Tysta Gatan var bara ett stort plus!
(Inte som Vindruvsbacken med andra ord...)


Alla gator leder till Stureplan eller nåt. Det var iaf där vi hamnade om och om igen. ;)


Dagen avslutades på ett rätt fancy konditori på Drottninggatan. Inredningen andades tidigt 1900-tal.

Kommentarer
Postat av: chili

fin blogg du har!:)

2008-10-25 @ 14:56:38
URL: http://hetchili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0