Kan simmar simma?

Ok, nu har jag suttit och spelat The Sims 2 i hela tre timmar. Ja, jag är lite efter, det kom ju redan 2004... Men jag fick sånt ryck att jag var tvungen att låna spelet av Linnéa. Som det ser ut nu i min lilla värld (rättare sagt i Hässelby) så bor jag och Niklas ihop och vi har precis förlovat oss. Men i början så ville han inte ens lägga sig i samma dubbelsäng som mig ens för att sova! :P Dessutom har familjen Carlsson (yngsta storebrorsans familj) flyttat in i huset mittemot. När jag satt och skapade brorsan så vred jag mig av skratt. Han blev som en karikatyr av sig själv, haha! När jag hittade en t-shirt i camouflage så brast jag ut i gapskratt, för det är typ det enda han tar på sig i vanliga fall också. Och när jag valde badkläder så valde jag givetvis de tajta speedosen han hade på sig ute i skärgården i somras! :D


Årets badpojke, bästa storebror och nu även en Sim-karaktär! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0