Min dag

Idag gjorde jag min tenta. Jag satt i 2 h 20 min och skrev på 8 frågor av 10. Känner mig ganska nöjd, men om det blir godkänt får tiden visa. Sen åkte jag ner till stan och träffade Pernilla. Innan jag åkte hem så tog jag en sväng in på Systemet för att bunkra upp med en liten flaska vin och nån flaska öl. När jag stod med den lilla, lilla vinflaskan (275 cl, vilken stordrickare...) och tittade på öl kom det framvinglandes en snubbe i min ålder.

Han: "Ööhhh, heeej..."
Jag: "Jaha... Hej?!"
Han: "Vilket öl skulle du rekommendera?"
Jag: "Haha, ja, jag vet inte riktigt... Ja, den här Mariestads är ju god"
Han: "Jaha! Den är god? Ja, då tar jag ett par såna då... Aha, vad skaru göra ikväll då? Skaru hem å dricka eller?"
Jag: "Näää, haha, det är till helgen"
Han: "Aha, jaa..."

Jag vänder mig om och ska fortsätta vidare.

Han: "Ah! Haru nå nummer eller nåt?"
Jag: "Hahaha, nääää!"
Han: "Såru dissar mej asså... Shit, du dissar mej..."
Jag: "Ja, det kan man säga"

Så vandrade han iväg vidare in i solnedgången. Haha, nä, inte riktigt, men till kassan gick han. Han tjatade iaf inte på mig eller nåt, utan accepterade fakta. Ärligt talat, jag fattar inte att det där sista jag sa faktiskt slapp ur mig, men va fasen... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0