Morgonstund har guld i mund eller nåt

Idag är jag oerhört seg. Kan väl kanske bero på vädret eller något liknande. Iaf, igår så hade jag tydligen rätt många besökare här på bloggen (för att vara jag) och det verkade inte som att de flesta kom genom mer-trafik, utan hittade hit på egen hand av någon anledning? Hur som helst, tack för att ni läser min blogg, eller vad man säger. Hoppas att jag tillför något roligt. ;)

För visst är det så att nischade bloggar går bra mycket bättre än allmäna bloggar? Problemet hittills har väl egentligen varit att hitta min nisch: Mode? - Nä, alla skriver om mode och jag har ändå inte tid att sitta på varenda sida och spana efter kläder eller hänga ute i klädbutikerna hela tiden. Mongolisk strupsång? - Mjä... Tror inte det finns publik för det, haha.

Så. Ingen nischad blogg. Fast det kanske kan vara skönt det också ibland?


Kommentarer
Postat av: Anna

Som om det vore nåt fel på mongolisk strupsång! Urna ligger bakom lite sånt som låter riktigt bra - du kan få låna Jamar nästa gång vi ses :p

Annars ville jag mest bara påminna om EE: http://www.youtube.com/user/5oundation

2008-10-21 @ 18:04:19
URL: http://indiefulrok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0