Ja, allt hänger på håret...

Jag såg Martin Rolinski på nära håll på T-banan (jag stod ca 1 meter från honom) och trodde jag skulle smälta bort. Hans hår var alldeles blont och fluffigt och såg ut att lukta som i en schampo-reklam. Jag vet inte om det är Martin eller hans hår jag gillar mest om jag ska vara ärlig. Ända sen jag var 5 år gammal och mitt  hår förvandlades från att vara vitblont till att bli blaskgrått, har jag drömt och blont, lockigt hårsvall. Det är väl mer på senare år som jag insett att jag inte kan se ut så, så jag har gett upp.

Iaf, jag blev rätt fascinerad av att folk låtsades att de inte såg honom - eller så var det faktiskt att det bara var jag som stod där och försökte sneak-peaka, haha! Okej, jag är från landet och jag är inte van vid kändisar - happy now?! ;)

Sen klev han av vid Hötorget precis som jag, och gick tätt bakom mig till rulltrappan. Jag får panik i vanliga fall när jag har folk tätt bakom mig, så ni kan ju tänka er vilket mantra jag hade i huvudet för att inte trilla och ramla pladask.

Ledsen Martin, men det är hårets fel alltihop.


Herr December ur kalendern "Årets kvinnor och män"


Kommentarer
Postat av: Dennis

Jaha, vad skoj! :D Alltid snyggt med klänningar. Vart hittade du din? ^^



Jag var på fest igår, idag blir det ganska lugnt. :) Själv då? ^^

2008-10-11 @ 18:57:03
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0