BP vs Degerfors

Ja, jag erkänner - Jag är dum i huvudet. Jag drack upp Smirnoffen trots att den var sliskig och att jag visste att jag skulle bli konstig i magen. Så nu sitter jag här med riktigt sur halsbränna, som jag i vanliga fall bara får av julmust och pepparkakor. Men jag kan bara inte hälla ut saker som kostar pengar i vasken. Obs: undantag den där vidriga grönsaksjuicen från Saltå Kvarn som smakade utspädd tomatsås med tabasco. Nu förstår jag varför folk mår så dåligt dagen efter de druckit Smirnoff Ice iaf. Too much sugar! :S

Vi var på fotboll idag: Brommapojkarna mot Degerfors här borta på Grimsta IP. Brommapojkarna vann med 2-0. Det var en härlig upplevelse. Nu får vi verkligen hoppas att BP klättrar upp i allsvenskan igen så att det blir lite allsvenska matcher på en arena extremt nära oss! Mer om matchen kan du läsa här.


En degerforsare missade målet och knäade ihop totalt. (Eller så fick han bara ett skithugg...) ;)


Första skadan


När BP gjorde sitt första mål var det nån som avfyrade en smällare med konfetti. En rosa konfetti hamnade i Niklas luva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0