Peking dag 3, 4 & 5

Dag 3, söndagen, gjorde vi inte så mycket mer än att shoppa lite samt äta pizza på Pappa Grappa, jag och Lea. Vädret var piss och det var förmodligen då jag drog på mig mitt halsont, som förövrigt fortfarande inte släppt.



Dagen efter var det mycket finare väder, så jag, Lea och Larne drog medelst pendeltåg till Flaxtown (Lkpg) och vandrade runt där.


Tågstation i Peking, där Lea jobbar


Hahaha, råpepp! :D




Vi åt munkar nere på beachen

Vi blev så taggade på Linköping så vi åkte dit även dagen efter, och denna gång var det Gamla Linköping som gällde.


Mys på tågstation




Fort in i Cloetta-affären, haha!


Kvällen slutade på Pappa Grappa, vid samma bord som vanligt, haha!


Skål och på återseende sa jag...


Jag låter den här bilden summera hur seriösa vi är i överlag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0