Från Hby Strand till Brommaplan

Idag råkade jag gå 9 km och hamnade på Brommaplan. Nästan som mitt egna "Från Ystad till Haparanda". Jag borde tagit med mig en bössa att skramla in lite slantar i.


På väg bort från Hby Strand


Utsiktspunkten vid Blackan


Mucho vackert!


I nån av de här lägenheterna skulle man bo! (håller på att byggas)


Vid Ängby finns det en vattenrutschkana! (för tillfället vattenlös...)


Varning för pensionärer - 3 i rad dessutom!


Bron över till Ekerö


Tjoho! Snart Brommaplan!...


...sen insåg jag att det var typ 2 km kvar att gå, wäh!



...och det var ju inte vad jag väntat mig. Men skam den som ger sig (och tar bussen - ett no-no!)



Men tillslut - Brommaplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0