Dagens

Ok, idag var jag uppe på univ och köpte kompendium samt mötte upp Disa. Ner på stan, äta på Taco Bell och gå lite i affärer. Jag lämnade även tillbaka de svarta stövlarna jag köpte förra veckan (de som du gillade, Mona!). De var helt enkelt för små och jag är för vuxen för att plåga mig genom att gå runt i ett par för små skor, trots att de var grymt snygga. Någon dag blir det ett par andra liknande om jag kan hitta.

Sen fikade vi och sen åkte Disa hem vid lite efter kl 15, så då gick jag runt lite på Akademibokhandeln, där jag köpte 2 böcker. En bok jag behöver till hemtentan finns dessutom inte på något ställe, så jag vet inte hur detta ska gå... Den fanns inte på något av Akademibokhandeln-affärerna i Stockholmsområdet, inte på andrahandsbokhandeln på univ och inte på univbibban. Oerhört kasst... Hur ska man kunna göra en tenta på en bok som inte finns? :S

Sen tröstade jag mig med att gå på Shestore, där jag hittade ett par underbara stövlar på rean, men som mina halvfeta ben precis inte fick plats i! Synd det, för de var äckligt snygga, om man ska säga så. Inte ens Gina Tricot kunde erbjuda mig något av värde, och DET, mina damer och herrar, är jädrigt ovanligt. Köpte ett diadem och ett par kornblå örhängen på Glitter iaf.

Hemtenta-tajm imorgon! Sen förbereda fältarbetet inför nästa vecka. Har preliminärt bokat in intervju med Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0