Fotoframkallning

Nu har jag äntligen kommit till skott och beställt lite förstoringar på bilder jag tagit och fixat med. Jag valde ut 4 olika motiv, men ett av fotona tror jag att jag kommer att ge bort till en vän då han har sagt så många ggr hur mycket han gillar just den bilden. Får se om den blir bra, så ger jag bort den isf.

Det konstigaste är var i hela friden orderbekräftelsen tog vägen. Och när jag loggar in på sidan så står det inte ens att det finns en order. Aja, säkert bara att avvakta och se. Annars får jag väl ringa dem.

Sen ska de där fotona upp på den tomma väggen så att det ser lite mer respektabelt ut här.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hey! Fredag och allt, visst är det underbart!!!! :D kramar Jenny

2009-02-27 @ 17:29:27
URL: http://www.jennybloggar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0