Lost Domain - Century Rain

Ok, det blev visst inga bilder från fredagen, men min kära pojkvän har lagt upp på sin blogg och då känns det ju lite onödigt att även jag gör det. Så kolla in hans blogg istället.

Sen fick jag precis se att det lagts upp en video från Lost Domains Emergenza-framträdande, så jag slänger in denna på bloggen så alla får njuta av vilket bra band detta är. (pojkvännen på synt längst bak) Måste bara nämna att det är ett långt intro i början och att det inte är låten i sig.
1:46 - Larssons "UHH!" - missa inte!



Lost Domain - Century Rain live

Kommentarer
Postat av: Daniel

bra band, och bra att det läggs upp såhär. annars hade jag kanske aldrig fått höra dom :)

2009-02-16 @ 17:50:15
URL: http://danielgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0