Seminarierumsmattan blev till en säng

Jag har egentligen inte så mycket att rapportera om i nuläget. Ska dock upp till univ. sen för att fixa lite saker, samt träffa en f.d. kurskamrat (Elin) över en lunch. Ja, inget kaffe hade jag hemma heller, så nu är det kaffenöd här! Får dricka en uppe i skolan helt enkelt.

Igår gick jag med i Tria, ett samarbete mellan tre olika fack där man får en massa förmåner och hjälp med olika saker, t.ex. gratis CV-granskning och såna saker. Det kostar 100:- för hela studietiden och jag tyckte väl att det kunde vara värt det. Det var jag och en annan klasskamrat som nappade på det, men de andra verkade tycka att vi var helt koko i huvudet när vi berättade om det. Vaddå, 100 spänn? Så fick man en goodie-bag samt en gratis årsprenumeration på valfri tidning. ...Fast det är klart, vem som vinner mest på detta återstår ju att se. ;)

Igår hittade jag min gruppkamrat Miriam sovandes på mattan inne i seminarierummet. Det var nog det mest udda jag sett på univ. tror jag, men lite roligt samtidigt. Vet dock inte vem som blev mest chockad; mina gruppkamrater när de såg henne eller hon när jag väckte henne! XD


Kommentarer
Postat av: Tjelsi

Fin blogg du har! :)

2009-02-06 @ 10:42:51
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0