3 saker

På initiativ av Jenny E (fd. Andersson) så ska jag tydligen göra en lista. Nöjd nu, Jenny? ;)




3 saker du kanske inte visste om mig:



Tre jobb jag haft/har i mitt liv:

1. Kundservice/telemarketing - ProffCom Valdemarsvik
2. Sällskapsdam på Vammarhöjdens äldreboende i Valdemarsvik

3. ...
(Har faktiskt bara haft dessa jobb egentligen om man inte räknar med all praktik jag hade på gymnasiet)


 

Tre städer där jag har bott: 


1. Valdemarsvik

2. Huddinge

3. Hässelby



Tre serier jag gillar att se på TV


1. Det Okända (fast det har legat av sig lite...)

2. Most Haunted (...fast det ser jag mest via datorn också)

3. Americas Next Top Model (fast det har också legat av sig lite...)


 

Tre favoriträtter


1. Min egen lagade Pibimbap (...och nu garvar Larne åt det namnet igen, haha)

2. Sushi

3. Mammas ugnsbakade torskfilé med gräddsås, champinjoner och körsbärstomater


Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:


1. Anywhere but here, haha!

2. I en ny lägenhet där vi inte har några skadade grannar som gapar, skriker och har TV:n eller stereon på högsta volym

3. Södra Spanien skulle vara fint...


Tre länder jag besökt.

1. Spanien
2. England

3. Norge, fast bara över gränsen



Nå, det här var väl kul, Jenny? ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Det där stället du jobbade på i stan då?

2009-03-20 @ 22:04:53
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil? =)

2009-03-20 @ 22:14:13
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0