Aldrig nån bra rubrik

Hemskt dålig uppdatering, jag beklagar detta väldigt mycket. Jag vet att ni är många därute som är meganyfikna på mitt spännande liv, haha. Jag har total idétorka både när det gäller inlägg och fotoidéer.

Jag kan iaf kläcka att jag kom in på en sommarkurs om Egypten. Tyckte den kunde vara relevant att läsa för att Andreas ska läsa den, haha! Hör och häpna, vi hamnade i samma grupp till och med. Nu kommer det att vara lika kul som när han och jag träffades för första ggn för nästan exakt fyra år sen. Vi gick samma flummiga sommarkurs och Andreas satte sig bredvid mig i den enorma salen. Vilken tur att vi hamnade bredvid varandra, har vi tänkt så här i efterhand. Andreas t.o.m. sa nåt om att han fejkade att han inte visste om vi hade föreläsning dagen efter, bara så att han skulle få anledning att fråga mig och inleda konversation, haha! Bra intiativ, måste jag säga. Annars hade jag inte träffat honom, som ju är en av mina allra bästa vänner.

Idag ska iaf jag, Niklas, Danny och twinsen in till stan för att kolla på Sthlm Marathon. I år springer nämligen ingen mindre än Niklas kompis Peter Olofsson det långa loppet, så vi ska kolla lite om vi ser honom, samt försöka heja fram honom till en seger. Jag tror dock att Peter är ganska nöjd om han kommer runt överhuvudtaget. Inte för att han är en dålig löpare på något sätt, han springer enligt rykten nästan jämt. Men 42 km... i värmen! Det kommer att bli tufft i år...

Infogar ett par härliga sommarbilder från i somras när jag, Niklas och mina föräldrar var i Västervik.


Morsan, jag och Niklas


Niklas, farsan och morsan. Farsan är brunast som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0