Uppdatering

Som vanligt lite småkass uppdatering här på bloggen, men skam den som ger sig. Jag har väl mest känt att jag inte har haft så mycket att uppdatera om direkt, då jag varit förkyld hela veckan. Så går det när man bär omkring på snoriga småbarn och står på Älvsjö station mitt i natten och fryser som en bäng.

Igår lyckades jag iaf ta mig in till stan och träffa Anna över en fika, vilket var väldigt trevligt! Och mitt i allt stohej har jag ju glömt att nämna att Marina var uppe över dagen förra söndagen och härjade. Mycket trevligt var det och jag hoppas hon kan komma snart igen, samt att jag kan komma neråt när det passar.




Såhär glad var Marina när vi åt på Pizza Hut!



Det coola kortet jag fick av Larne, samt nallen jag skickade till Antonius för att pigga upp honom lite. Passade bra ihop tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha guuuud vad sött med nallen och kortet! :D

Vill också ha! :D



Hoppas det är bra med dig pudding!

Ha en fortsatt fin helg!

Puss och Kram

2009-09-12 @ 18:49:00
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0