28 april 2008

Så var helgen slut och vardagen väntar. Har dock ingen lektion idag, så jag stannar nog hemma och håller ställningarna, såvida jag inte tar en tur till Vby sen och kollar på lite framtida födelsedagspresenter till syskonbarnen. Alla fyller ju i sommar, så allt kommer på en gång.

Igår var vi på Rice på Nybrogatan (Ö-malm) och firade N:s farmor som fyller 75. Mycket trevlig resturang, men ändå inte lika bra som Bamboo Palace. Men som sagt, mycket trevligt. Sen stannade vi till hos N:s farmor när vi skulle skjutsa hem henne och så kollade vi på Inför Eurovisionsschlagern hos henne. Bara skitdåliga bidrag. Många konstiga halvballader och Balkanporr typ. Inget att hänga i julgranen direkt. Det är ju nu som hoppet för Perrelli början växa. Hon kanske inte har så dåligt bidrag trots allt? :P Sorgligt...

Jag? Jag gillar syntpop...


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hello :)
haft en bra dag? Hittade du några bra presenter? :)

2008-04-28 @ 18:17:57
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se
Postat av: Rebecka

va skoj med en ny klänning och en ny pyjamas :)

h'nder det något skoj på Valborg? :)

2008-04-28 @ 21:29:56
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0