dagens

Outfit080411
Svart spetstop: något outlet i Västervik
Svart spetsbody: Gina Tricot
Bälte: Dea
Kjol: Urban Outfitters
Röda pumps: Din Sko
Väska: Myrorna

Perfekt outfit for a night out också, men jag ska vara hemma ikväll. Min bf repar inte med sitt band idag (han repar ons & fre annars) så vi ska laga Pibimbap (enligt mitt hemliga repect, eller rättare sagt: efter min koreanska fadder Kwon Min-kyu:s recept) och se på film. Chôngmal kamsahae, Min-kyuya. :)

Vi såg filmen Midnight Express förra helgen, och den var mye bra. Rekommenderar den för de som vill ha en film i äkta Prison Break-anda. Dock så är denna film endast 2 timmar lång och man slipper följa en hel serie. :P Filmen utspelar sig 1970 i Turkiet och är faktiskt inspelad 1978. Filmen har alltså 30 år på nacken. Rent and watch!

(Bildkälla www.filmreference.com )


Kommentarer
Postat av: Rebecka

jaså vad innehåller pibimbap?
snygg outfit :)

2008-04-11 @ 13:40:25
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0