Segt nog...

...så vaknade jag av totalt halsont ca 3 timmar efter vi hade gått och lagt oss. Ingen snuva, ingen hosta,  ingenting förutom ont i halsen. Nu är det bättre, men jag är svullen i halsen. Inget kul med andra ord. Känner mig lite småhängig, men jag tror mest att det beror på att jag inte fick sova ordentligt pga det här med halsen.

Annars känner jag mig ovanligt pigg efter den där springturen (kanske det var just den som tog knäcken på mig?), men idag får jag nöja mig med att bara titta på idrott. Usain Bolt på 200m måste vara årets stora idrottshändelse! Missa inte! Han bara leker med sina medtävlande, det är det som gör allt så magiskt.


När alla de medtävlande fortfarande kämpar, så joggar Usain Bolt in som nr 1 i mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0